Vaak gestelde vragen

Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?

Er kan veilig betaald worden via

  • Creditcard (visa/mastercard),
  • Bancontact
  • iDEAL
  • Bankoverschrijving ( duurt ongeveer twee dagen voordat het op ons rekening is gestort)
  • KBC

Wanneer wordt mijn pakje geleverd?

Vanaf wanneer wij het verzonden hebben met Bpost:

  • Bpost streeft naar levering op de volgende werkdag binnen België
  • Als de klant niet thuis is, afgeleverd bij het dichtstbijzijnde postpunt voor afhaling
  • Opgeslagen op deze locatie gedurende 15 kalenderdagen en dan teruggestuurd indien niet opgehaald.
  • Indien geleverd aan een pakketmachine, beschikbaar voor 5 werkdagen

Ik heb iets anders ontvangen dan besteld?

Oh nee! Hoewel echt álles bij ons superleuk is, begrijpen we natuurlijk dat je enkel datgene wil ontvangen wat je besteld had. Je mag ons een mailtje sturen op hello@hello-world.be met daarin je ordernummer en een foto van het verkeerd geleverde product.

Wij regelen dan de retour voor je en zorgen dat je zo snel mogelijk je bestelde item in huis hebt!

Ik heb online besteld en betaald, maar nog geen orderbevestiging ontvangen?

Don’t worry! We zijn niet met je centjes de wereld gaan ontdekken. We hebben je bestelling en betaling goed ontvangen. Heb je al tussen je spam of ongewenste mails gekeken? Soms gebeurt het wel eens dat de orderbevestigingen daar terechtkomen.

Kan ik in de winkel spullen komen bekijken en ter plaatse kopen?

Dat kan, mits op afspraak! 
Maak een afspraak via:
hello@hello-world.be of +32 476 42 91 67.
Geenrijt 92/2
3550 Heusden-Zolder